środa, 31 sierpnia 2016

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do zabawy. Mogę oficjalnie to ogłosić. Z tego miejsca chciałabym podziękować Introkosmitce za to, że o mnie pomyślała, i że znalazłam się w gronie dziesięciu szczęśliwców, którzy mogli wziąć udział w Liebster Award.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

Jestem podekscytowana, bo pytania, na które musiałam udzielić odpowiedzi są naprawdę interesujące i przywołały w mojej głowie wspomnienia, zmusiły mnie do zatrzymania się na parę sekund w miejscu i zastanowienia się nad pewnymi życiowymi aspektami, nad którymi ostatnio myślałam mniej (albo wcale). Czasami dobrze jest pomyśleć, o czymś innym niż zazwyczaj, tym bardziej teraz; końcówka sierpnia, czuć na plecach oddech września i zbliżającej się powoli jesieni. Wiecie, zdecydowanie bardziej wolę, gdy to wiosna przeistacza się w lato niż lato w jesień.

Jeśli chcecie się dowiedzieć o mnie, czegoś więcej, to zapraszam do dalszej lektury. Uchylam rąbka tajemnicy, piszę o tym, czego nie lubię, jakie są moje słabostki i od jakiego utworu jestem obecnie uzależniona.

  1. Morze czy góry?
    • Ostatnio zdecydowanie bardziej wybieram leżenie na plaży i pływanie, niekoniecznie w morzu, może być małe jezioro. Ostatnie podrygi lata (chociaż mam nadzieję, że się mylę), dlatego w pełni trzeba je wykorzystać na relaks.
  2. Najpiękniejsze miejsce w Polsce?
    • Nie mam ulubionego, zatem żadnego miejsca nie wyróżniam i nie określam mianem najpiękniejszego.
  3.  Twoja obecnie ulubiona piosenka?
    • Jamie N Commons - Low Life
      Do tego utworu podchodzę sentymentalnie z wielu istotnych powodów, które zachowam dla siebie (nie miejcie mi tego za złe).
  4. Co powiedziałabyś sobie gdybyś cofnęła się w czasie o 10 lat?
    • Nie odkładaj na później tego, co kochasz. Motywuj się, inspiruj, więcej czasu spędzaj z ludźmi, baw się życiem i idź na inne studia!
  5.  Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
    • Poniekąd pisałam już o tym w Słowie wstępnym i dalszych postach. Doświadczenia i przeszłe znajomości (w szczególności jedna) zmotywowały mnie do tego żeby podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami, uwagami i wiedzą, którą mam okazję przyswajać od kilku już lat. Zanim jednak zdecydowałam się na upublicznienie swoich myśli minęło niemal pół roku.
  6.  Jak się relaksujesz?
    • Zdecydowanie pomaga mi w tym muzyka, książka, dobry film/serial, siedzenie w ciszy itd.
  7.  Których codziennych obowiązków nie lubisz robić?
    • Nie przepadam za codziennym rytuałem wstawania, wykonywaniem praktycznie każdego dnia tych samych czynności w zbliżonej kolejności. To męczące i nudne, a ja nie znoszę monotonii.
  8.  Jakiej bajki w dzieciństwie się bałaś, a jaką uwielbiałaś?
    • Uwielbiałam Świat według Ludwiczka! Zdecydowanie jedna z moich ulubionych bajek, chociaż lista byłaby bardzo długa i wolę Was nią nie zamęczać. A bałam się... jednego odcinka Gęsiej skórki, w roli głównej krasnale ogrodowe.
  9. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
    • Pamiętam większość i wydaje mi się, że wszystkie lubiłam tak samo, także nie potrafię wymienić jednej ulubionej.
  10.  Masz słabość do...
    • Czekolady.
  11. Jak widzisz siebie za 5/10 lat?
    • Nieważne jak, ważne, że się widzę.
To, co dobre zazwyczaj zbyt szybko się kończy. Zatem, oto moja lista pytań. Nie do końca będą poważne.
  1. Co Cię inspiruje?
  2. Ulubiona książka?
  3. Motto życiowe.
  4. Co Cię irytuje w innych ludziach? Czego nie lubisz?
  5. Masz swój ulubiony film?
  6. Ulubiona przekąska.
  7. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
  8. Zabawne wspomnienie z lat dzieciństwa.
  9. Gdybyś mógł/mogła przeistoczyć się w kogoś na jeden dzień, kto by to był? I dlaczego?
  10. Dokończ. Życie jest dla mnie...


PS Z góry chciałam Was przeprosić za to, że ostatnio u mnie cicho i niewiele się dzieje, zdecydowanie mniej niż bym tego chciała, ale musiałam wziąć krótki urlop od blogowania, mam w planach wprowadzenie nowych idei i koncepcji, które (żywię taką nadzieję) się Wam spodobają. Moje życie nie kręci się tylko wokół chomików i chciałoby się rzec motywowania innych ludzi, kręci się wokół wielu drobnostek, z którymi, w niewielkim stopniu, chciałabym się z Wami wkrótce podzielić.


Znajdziesz mnie tutaj:
 
https://www.facebook.com/nigdyniewierzchomikom/             https://www.instagram.com/pamietnikksiezniczki/

11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje Cie za nominacje. To samo w sobie jest motywacją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na inne studia nigdy nie jest za późno ;) A zdradzisz jakie by to były?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie jest (na szczęście) i dlatego o tym myślę całkiem poważnie :) A co do innego kierunku to zapewne wybrałabym dziennikarstwo, jakbym jeszcze raz miała decydować, jednakże posiadając obecną wiedzę to zdecydowanie szkołę mody.

      Usuń
  3. Dzięki za nominacje! ;) Jeśli chcesz zobaczyć odpowiedzi na Twoje pytania, zerknij na mój ostatni post ;)

    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na inne studia nie jest za późno. Zawsze możesz zrobic dwa kierunki albo po prostu zrezygnować z tego na którym jesteś. Ja akurat nic nie mam do rytuału wstawania i robienia tego samego, może to dlatego, że patrzę na to inaczej. Staram się, aby każdy dzień, choć wygląda podobnie, różnił się od poprzedniego, a ja nie odczuwała przez to monotonii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie jest za późno, to piękne, że ludzie po 60 nawet studiują, nieustannie się edukują. Wszystko przed nami. A Ty na jakim kierunku jesteś?

      Mnie niestety monotonia często atakuje, bo każdy mój dzień wygląda dosyć podobnie. Ale już niedługo (mam nadzieję) coś się zmieni w tej kwestii.

      Usuń
  5. Też wolę plaże, tyle że nie lubię leżeć plackiem i się opalać czy pływać, tylko mnie strasznie widok i szum wody uspokaja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opalać też się nie lubię, a szum wody również mnie uspokaja :)

      Usuń
  6. Dzięki za nominację. Miałam zastój na blogu, stąd to spóźnienie. Właśnie zaczynam odpowiadać na pytania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia