środa, 1 marca 2017

MARZEC - miesiąc DZIAŁANIA!


Luty dobiegł końca, a ja ogłaszam to wszem i wobec z ulgą. Jak zauważyliście, przez ostatni miesiąc zaglądałam tutaj sporadycznie, a potem już niemal wcale. Blog mi się nie znudził, pisanie nie poczęło mnie nużyć, luty był dla mnie etapem mentalnych poszukiwań i przemian, zaglądania w głąb siebie, zadawania pytań i próbą znalezienia odpowiedzi. Nie były to łatwe tygodnie i nadal nie zdołałam jeszcze rozszyfrować, co niektórych znaków zapytania. Ostatnio dość często przejawiał się w moim życiu motyw przeznaczenia i zbiegów okoliczności, z którym próbuję się nieustannie mierzyć.

Luty był Naszym wspólnym miesiącem walki o marzenia. Żywię głęboką nadzieję, że dążycie do swoich marzeń, że staracie się je urzeczywistniać, że jesteście szczęśliwi, idąc drogą, którą wybraliście. Ja o swoje marzenie, wciąż walczę, mimo znacznego spadku formy, i zbliżam się do niego wielkimi susami. Tego, również i Wam życzę!

A teraz słów kilka o marcu, bo wreszcie wiatr pachnie wiosną, a ptaki urządzają codzienną operetkę nad moim oknem. Liczę na dużo słońca, pozytywne myślenie i wypełnione dobrocią serca. Niech najbliższe tygodnie upłyną Nam pod hasłem: Działania!
Potrafisz marzyć, prawda? Każdy potrafi. A czy potrafisz tak samo dobrze działać? Czy dążysz do zrealizowania swojego pragnienia? Nie sztuką jest wyobrażenie sobie siebie za miesiąc, pół roku, za dwa lata, za dziesięć lat, w wymarzonej pracy, w wymarzonym domu, na wyczekiwanych wakacjach, ale sztuką jest, podjęcie odpowiednich działań ku zrealizowaniu danego zamierzenia.

Niech Twoje marzenie będzie jasne, żywe, ogromne, niech wzbudza w Tobie uczucie szczęścia, spokoju, spełnienia, przyjemności. Kiedy ruszysz w swoją podróż, miej w głowie ten obraz, nie zapominaj o nim przede wszystkim wtedy, gdy pojawi się zwątpienie, przyciągnij go do siebie, gdy dopadnie Cię rezygnacja, poczuj szczęście, niech Cię wypełni, od stóp do głowy, niech doda niewidzialnych skrzydeł i siły.

W marcu marz. Nie bój się marzeń. Odrzuć ograniczające myślenie, odrzuć: nie mogę, nie umiem, nie potrafię, nie mam talentu, nigdy tego nie zrobię, nigdy tego nie osiągnę, to nie dla mnie, boję się.

W marcu działaj. Nie bój się działać. Odrzuć: nie teraz, kiedyś, może, to nie dla mnie, nie chce mi się.

W marcu działaj tak dobrze jak marzysz!





Znajdziesz mnie tutaj:
 
https://www.facebook.com/nigdyniewierzchomikom/             https://www.instagram.com/pamietnikksiezniczki/

24 komentarze:

  1. Oby w moim przypadku nie był to tylko słomiany zapał. Marzy mi się nie tylko marzyć, ale i realizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w marcu zamierzam iść do przodu i nie oglądać się za siebie. :-) Będę robiła tyle co w lutym, ale z większym zaangażowaniem i więcej dzięki temu osiągnę. Mam nadzieję, że mi się uda. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda, bo podejście masz odpowiednie :)

      Usuń
  3. Marzenia się nie spełniają, więc nie mam marzeń, mam cele. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od indywidualnego podejścia. Faktycznie marzenia wydają się odległe i niekiedy niezbyt realne, ale wszystko właściwie się od nich zaczyna. Kiedyś marzenie a cel to według mnie była przepaść, obecnie to synonimy ;)

      Usuń
  4. Oj postanowiłam że marzec będzie właśnie tym miesiącem w którym coś zacznie się dziać! :) Zobaczymy jak będzie, trzeba spełniać marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba :) Najlepiej wziąć się za to możliwie jak najszybciej. Trzymam kciuki!

      Usuń
  5. Dla mnie marzec to przede wszystkim czas porządków i w domu i w głowie, no i rekalsu między nimi, nabrania dystansu do życia. Za oknami jeszcze ciągle zimno i ponuro... nie bardzo mi się chce działać na zwiększonych obrotach, więc póki co małymi krokami idę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka małych kroków to duży krok :) Najważniejsze żeby, wciąż iść swoją drogą :)

      Usuń
  6. Właśnie mam nadzieję, że ja zacznę w końcu działać, a nie tylko o tym mówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę zatem podjęcia odpowiednich działań i działania :)

      Usuń
  7. U mnie luty śmignął i było w nim aż za dużo działania.. w sumie marzec zapowiada się taki sam. Ale cóż robić?
    Pięknie tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, jaki fajny tekst! w marcu jak najbardziej zamierzam działać, w celu realizacji marzeń właśnie :D to będzie dobry miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny cytat! Trudno napisać mi coś więcej, bo naprawdę zrobił na mnie wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja od razu już w nastroju bojowym i walczę z blogerem:D skubany się ładuje jak leniwiec...

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja marzę żeby się w czerwcu obronić :D Ale póki co muszę działać i pisać pracę, więc trafiłaś postem idealnie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Daje dużo motywacji do spełniania marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Motywujący post- i super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny cytat :) ja mam wiele marzeń, do największego staram się dotrzeć jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo motywujący cytat ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia